Послуги "Support.ua"

  • ЗАХИСТ ВІД УСІХ ХАЛЕП

 

Халепи трапляються: дефекти, поломки, пошкодження, розбиття або залиття рідиною… Перестань про це переживати! Сервіс «Захист від усіх халеп» прийде на допомогу у будь-яких випадках — гарантійних чи негарантійних. Придбай сервіс одночасно з ґаджетом — і на рік отримаєш повний захист від таких проблем.

Трапилась халепа — відправляй пристрій до Support.ua. Наші майстри проведуть діагностику. Якщо випадок негарантійний — безкоштовно відремонтуємо. А якщо відремонтувати не зможемо або випадок гарантійний — обміняємо ґаджет на новий.

Тобі сподобається бонус — наша цілодобова телефонна та онлайн підтримка. Допоможемо з налаштуваннями, інструкціями та оновленнями, а також корисними порадами. Більшість халеп усунемо дистанційно.

Для якої техніки можна придбати сервіс «Захист від усіх халеп»?

Сервіс «Захист від усіх халеп» можна купити для смартфонів, планшетів, ноутбуків та моноблоків.

Чи можна купити сервіс «Захист від усіх халеп» окремо або пізніше?

Сервіс «Захист від усіх халеп» можна купити в магазині окремо, але в один день з покупкою пристрою.

Чи потрібно реєструвати сервіс?

Протягом 14 днів після покупки сервіс необхідно зареєструвати. Для цього потрібно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або пройти реєстрацію на сайті support.ua

Який термін дії сервісу?

Термін дії сервісу — 12 місяців від дати покупки.

Що я отримаю, придбавши сервіс «Захист від усіх халеп»?

По-перше, безкоштовний ремонт пристрою у негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, пошкодження від впливу рідини). А якщо відремонтувати не вдасться або поломка виявиться гарантійною (з вини виробника) — отримаєш такий же новий пристрій. По-друге, цілодобову телефонну та онлайн підтримку від Support.ua.

Скільки разів можна скористатися ремонтом?

Ремонтом можна скористатися 1 раз.

Скільки триває ремонт?

Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті support.ua.

Як передати техніку для ремонту в Support.ua?

Ви відправляєте її в Support.ua через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.

Що таке телефонна та онлайн підтримка і як ними користуватися?

Телефонна підтримка — це надання консультацій з питань, які можуть у вас виникнути в процесі використання пристрою. Онлайн підтримка — це надання дистанційних послуг для вашого пристрою через інтернет. Телефонна та онлайн підтримка є цілодобовими, ними можна користуватися необмежену кількість раз, починаючи з першого дня покупки сервісу.

 

  • ЗАХИСТ ДИСПЛЕЮ

 

Дисплей — найбільш вразлива частина будь-якого смартфона або планшета. Один невірний рух — і ґаджет вже розбитий… Перестань про це переживати! Разом із сервісом «Захист дисплею» ти будеш впевнений, що такі халепи більше не зіпсують тобі настрій.

Розбився екран — відправляй пристрій до Support.ua. Наші майстри проведуть діагностику, куплять новий дисплей та замінять пошкоджений. Термін ремонту — до 14 робочих днів. А якщо ремонт неможливий або недоцільний, ми повернемо 50% вартості ґаджету сертифікатами магазину, які можна використати для нових покупок!

Основні відповіді:

Для якої техніки можна придбати сервіс «Захист дисплею»?

Сервіс «Захист дисплею» можна придбати для смартфонів і планшетів.

Чи можна купити сервіс «Захист дисплею» окремо або пізніше?

Сервіс «Захист дисплею» можна купити в магазині окремо, але в один день з покупкою пристрою.

Чи потрібно реєструвати сервіс?

Протягом 14 днів після покупки сервіс необхідно зареєструвати. Для цього потрібно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або пройти реєстрацію на сайті support.ua

Який термін дії сервісу?

Термін дії сервісу — 12 місяців від дати покупки.

Що я отримаю, придбавши сервіс «Захист дисплею»?

Безкоштовний ремонт або заміна розбитого дисплейного модуля, що постраждав від механічних пошкоджень (але не від впливу рідини). А якщо ремонт неможливий або недоцільний, ви отримаєте сертифікати магазину номінальною вартістю 50% вартості пристрою. Сертифікати можна використати для оплати наступних покупок.

Скільки разів можна скористатися ремонтом?

Ремонтом можна скористатися 1 раз.

Скільки триває ремонт?

Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 робочих днів.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?

Необхідно зателефонувати за номером 0-800-30-50-24 або звернутися в онлайн-чат на сайті support.ua.

Як передати техніку для ремонту в Support.ua?

Ви відправляєте її в Support.ua через будь-яке відділення «Нової Пошти» за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.

 

  • +1 рік гарантії

 

У вас теж таке бувало: тільки но закінчилася гарантія, як техніка відразу починає барахлити або ламатися? Віддавати у ремонт — дорого і часто довго, розбиратися самому — ризиковано.

Ми теж не любимо такого. Тому пропонуємо «бонусне життя»: ще один рік упевненості в пристрої. По-перше, ви отримаєте цілодобову телефонну підтримку. По-друге, безкоштовний гарантійний ремонт — навіть коли гарантія виробника закінчилася. А якщо ремонт неможливий — гроші не пропадуть! Ви отримаєте сертифікати магазину на 100% вартості пристрою.

Працює все дуже просто: купуєте разом із технікою «+1 рік гарантії». Наша техпідтримка доступна відразу: всі виникаючі питання швидко вирішимо по телефону. А якщо у додатковий рік гарантії щось піде не так, залиште це нам. Діагностика — до 5 днів, полагодимо максимум за 2 тижні. Піклуватися про транспорт теж не потрібно: пристрої важче 5 кілограм доставимо в Support.ua за власний рахунок. А ви збережете час та гроші, нерви та сили.

Основні відповіді:

Що означають числа в дужках після назви?
Числа в дужках — це ціновий діапазон пристрою, до якого можна придбати даний сертифікат.

Чи можна купити сертифікат «+1 рік гарантії» окремо або пізніше?
Так. Сертифікат на сервіс «+1 рік гарантії» можна купити в магазині окремо протягом 30 днів після покупки техніки.

Коли починає діяти додатковий 1 рік гарантії?
Додатковий рік гарантії починає діяти після закінчення основної гарантії від виробника. Наприклад, якщо основна гарантія від виробника — 2 роки, то додаткова гарантія буде діяти ще третій рік.

При яких поломках можна скористатися сервісом?
Якщо виникнуть гарантійні поломки (з вини виробника).

Навіщо користуватися сервісом «+1 рік гарантії»?
Сервісом «+1 рік гарантії» можна скористатися для безкоштовного ремонту техніки, якщо вона зламається після того, як закінчилася основна гарантія виробника. Якщо ремонт буде неможливим, ви отримаєте компенсацію повної вартості техніки сертифікатами магазину.

Скільки разів можна скористатися ремонтом?
Ремонтом гарантійних поломок можна скористатися будь-яку кількість раз до моменту виплати компенсації.

Скільки триває ремонт?
Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 календарних днів.

Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?
Телефонна підтримка — це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість раз, починаючи з першого дня покупки сертифікату.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
Поки діє основна гарантія виробника, техніку на ремонт потрібно віднести до авторизованого сервісного центру. Після закінчення основної гарантії виробника, протягом 1 року потрібно звертатися в Support.ua.

Що буде, якщо поломка виявиться негарантійною?
Якщо в процесі діагностики в сервісному центрі Support.ua у висновку буде вказано, що поломка негарантійна, то техніку повернуть вам назад.

Як передати техніку на ремонт в Support.ua?
Якщо техніка більше 5 кг — її безкоштовно забере кур'єр і після ремонту привезе вам та віддасть у руки. Якщо техніка менше 5 кг — ви відправляєте її в Support.ua через будь-яке відділення Нової Пошти за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.

 

  • +2 роки гарантії

 

У вас теж таке бувало: тільки но закінчилася гарантія, як техніка відразу починає барахлити або ламатися? Віддавати у ремонт — дорого і часто довго, розбиратися самому — ризиковано.

Ми теж не любимо такого. Тому пропонуємо «бонусне життя»: ще два роки впевненості в пристрої. По-перше, ви отримаєте цілодобову телефонну підтримку. По-друге, безкоштовний гарантійний ремонт — навіть коли гарантія виробника закінчилася. А якщо ремонт неможливий — гроші не пропадуть! Ви отримаєте сертифікати магазину  на 100% вартості пристрою.

Працює все дуже просто: купуєте разом із технікою «+2 роки гарантії». Наша техпідтримка доступна відразу: всі виникаючі питання швидко вирішимо по телефону. А якщо у додаткові два роки гарантії щось піде не так, залиште це нам. Діагностика — до 5 днів, полагодимо максимум за 2 тижні. Піклуватися про транспорт теж не потрібно: пристрої важче 5 кілограм доставимо в Support.ua за власний рахунок. А ви збережете час та гроші, нерви та сили.

Основні відповіді:

Що означають числа в дужках після назви?
Числа в дужках — це ціновий діапазон пристрою, до якого можна придбати даний сертифікат.

Чи можна купити сертифікат «+2 роки гарантії» окремо або пізніше?
Так. Сертифікат на сервіс «+2 роки гарантії» можна купити в магазині окремо протягом 30 днів після покупки техніки.

Коли починають діяти додаткові 2 роки гарантії?
Додаткові 2 роки гарантії починають діяти після закінчення основної гарантії від виробника. Наприклад, якщо основна гарантія від виробника — 2 роки, то додаткова гарантія буде діяти третій та четвертий роки.

При яких поломках можна скористатися сервісом?
Якщо виникнуть гарантійні поломки (з вини виробника).

Навіщо користуватися сервісом «+2 роки гарантії»?
Сервісом «+2 роки гарантії» можна скористатися для безкоштовного ремонту техніки, якщо вона зламається після того, як закінчилася основна гарантія виробника. Якщо ремонт буде неможливим, ви отримаєте компенсацію повної вартості техніки сертифікатами магазину.

Скільки разів можна скористатися ремонтом?
Ремонтом гарантійних поломок можна скористатися будь-яку кількість раз до моменту виплати компенсації.

Скільки триває ремонт?
Перед ремонтом проводиться діагностика, яка триває до 5 робочих днів. Після діагностики техніка ремонтується в термін, що не перевищує 14 календарних днів.

Що таке телефонна підтримка і як нею користуватися?
Телефонна підтримка — це служба, яка надає консультації з питань, які можуть виникнути в процесі використання техніки. Телефонна підтримка є цілодобовою, нею можна користуватися необмежену кількість раз, починаючи з першого дня покупки сертифікату.

Куди звертатися, якщо зламалася техніка?
Поки діє основна гарантія виробника, техніку на ремонт потрібно віднести до авторизованого сервісного центру. Після закінчення основної гарантії виробника, протягом двох років потрібно звертатися в Support.ua.

Що буде, якщо поломка виявиться негарантійною?
Якщо в процесі діагностики в сервісному центрі Support.ua у висновку буде вказано, що поломка негарантійна, то техніку повернуть вам назад.

Як передати техніку на ремонт в Support.ua?
Якщо техніка більше 5 кг — її безкоштовно забере кур'єр і після ремонту привезе вам та віддасть у руки. Якщо техніка менше 5 кг — ви відправляєте її в Support.ua через будь-яке відділення Нової Пошти за наш рахунок. Після ремонту ми повертаємо техніку на поштове відділення, де ви її забираєте. Також техніку можна самостійно принести в наш офіс у Києві.