Чи варто чекати телевізор Samsung зі штучним інтелектом і що вже є у моделях 2025 року

У сучасних телевізорах Samsung все частіше зʼявляється приставка «штучний інтелект» — це новий стандарт і тренд 2025 року, який приваблює покупців так само як якість зображення, звуку чи особливості енергоспоживання.
Але що насправді означає штучний інтелект у телевізорі у 2025 році? Вирішили розповісти: що таке ШІ у телевізорах бренду Самсунг і чого варто очікувати в найближчі роки.
Які фішки штучного інтелекту вже є у сучасних телевізорах
Деякі сучасні телевізори вже мають функції штучного інтелекту. Проте це не чатботи як ChatGPT чи Gemini, а реальні функції, які допомагають покращувати роботу пристрою і робити перегляд кращим.
До прикладу, у моделях Samsung Neo QLED QN90C і OLED S90C 55” працює функція AI Upscaling. Це така-собі опція покращення зображення. Вона автоматично підтягує якість відео до 4K навіть якщо ви дивитеся відео з YouTube, яке доступне лише в 720p. Також система самостійно регулює яскравість і контраст залежно від освітлення — в кімнаті може бути темно або сонячно, а зображення лишається однаково насиченим.
Нові покоління телевізорів Samsung 55 дюймів у Фокстрот https://www.foxtrot.com.ua/uk/shop/led_televizory_samsung_diagonal-55.html аналізують, що саме ви дивитеся: фільм, новини чи гру. Вони можуть активувати AI Sound — функцію, коли звук підлаштовується, щоб діалоги звучали чітко, а музика — обʼємно. Це зручно, якщо в кімнаті шумно, або коли сусід почав робити ремонт.
Ще у нових моделях є ШІ-енергорежим, який завдяки датчику руху телевізор зменшує яскравість або вимикає дисплей, коли в кімнаті нікого немає. У серіях QN і OLED це називається AI Energy Saving. Цікаво, що ця опція зменшує споживання енергії і знижує навантаження на очі.
Інтерфейс Smart Hub у моделях 2025 року (зокрема The Frame) підлаштовується під ваш стиль перегляду. Телевізор з часом пропонує саме ті сервіси, якими ви користуєтесь найчастіше — без потреби щоразу шукати вручну.
Чого чекати від телевізорів майбутнього
Бренди Samsung, Xiaomi, TCL, LG, Hisense та телевізори Philips активно працюють над новими функціями, і, звичайно ж, вони вивчають сценарії як покращити свої телевізори за допомогою ШІ. Найближчими роками можуть зʼявитися такі опції:
- Персональний голосовий асистент на основі штучного інтелекту в телевізорі.
- Камера, яка розпізнає обличчя та настрій.
- Адаптивна реклама й рекомендації на основі поведінки.
- Відновлення втрачених пікселів для апсайклінгу.
- Інтеграція з іншими ШІ-системами та розумним будинком.
Нещодавно LG запатентували “нейромережевий пульт” — пульт, який запам’ятовує дії користувача й пропонує сценарії: наприклад, якщо ви щоранку вмикаєте новини й потім YouTube, він автоматично пропонує це як шаблон.
Ринок телевізорів рухається до моделі, де ШІ не просто щось покращує, а повністю підлаштовує пристрій під контекст перегляду. Тому в найближчі 2-3 роки ми побачимо телевізори, які реагують не лише на контент, а й на глядача як у «Чорному дзеркалі»: вони зможуть запамʼятати — хто ви, що дивитесь, коли, з ким і в якому настрої.
Це допоможе показувати персоналізований контент, але може стати серйозною проблемою для конфіденційності.