Презентація Apple

18 жовтня Apple провела свою другу осінню презентацію нових продуктів: AirPods 3 покоління, MacBook з чіпами M1 Pro та M1 Max, розумні колонки HomePad mini
AirPods 3 покоління
Компанії обіцяє новий дизайн як ззовні, так і всередині:
- технологію просторового звучання Dolby Atmos, глибокі баси і ще чистіші високі ноти;
- наявність адаптивного еквалайзера, який налаштовує звук в залежності від зовнішнього оточення та анатомічне конструювання, яке покращує доступ звуку;
- вдосконалений датчик. AirPods навчилися розрізняти, знаходяться вони на людині, чи на іншій поверхні. Тому не будуть вимикатися під час стрибків чи інших активних рухів, як це було з версією 1 і 2;
- збереження зручного сенсорну на ніжці;
- захист від поту і води;
- бездротова зарядка і підтримка MagSafe;
- 6 годин без підзарядки (проти 4,5 години в AirPods Pro), до 30 годин з футляром. Також розробники заявили блискавичну швидкість підзарядки: за 5 хв — 1 година роботи.
В цілому новинка має ряд функціональних покращень, які роблять її конкурентом AirPods Pro. Але завдяки відсутності шумоподавлення — більш доступним. Залишилось протестувати якість звуку. Впевнені, модель знайде своїх прихильників.
MacBook Pro стали найбільш обговорюваними продуктами осінньої презентації. Ноутбуки-монстри та процесори, які розкривають можливості Mac на новому рівні.
Apple приємно вразив публіку, прийнявши декілька історично важливих рішень:
- Відтепер компанія повністю переходить на процесори власного виробництва. M1 Pro та M1 Max продемонстрували небачену продуктивність, енергоефективність в порівнянні з процесорами Intel. До речі, пристрої з останніми більш не будуть доступні в офіційних Apple Store.
Проривні чіпи M1 Pro та M1 Max на 70% продуктивніші навіть за свого попередника М1. Вони отримали покращену графіку, апаратну підтримка відео у високій якості ProRes та технологію Promotion.
- Відмова від Touch Bar на користь фізичних кнопок.
- Повернення HDMI, слоту для карти пам’яті та MagSafe. Улюблена магнітна зарядка, яка миттєво роз’єднується при рухах і не тягне ноутбук за собою, повертається.
Нарешті компанія прислухалась до болей користувачів та відмовилась від своїх стратегічних рішень, які так активно нав’язувала останніми роками.
MacBook Pro представлені у двох розмірах: 14 та 16 дюймів. Попри плутанину в характеристиках та процесорах, обидва мають однакові можливості конфігурації. Тому юзери можуть обрати найбільш зручну для них моделей без втрати ефективності.
Революційний дисплей Liquid Retina XDR на сьогодні не має аналогів. Зокрема, підтримує 1 млрд кольорів та точно передає градієнти. А ще, нарешті маємо підтримку HDR відео на Mac.
MacBook Pro також отримали новий дизайн.
Рамки екрану звужено на 26% з боків та на 60% зверху в порівнянні з ранішніми моделями. До речі, камера отримала «чоло», як в iPhone. Епелевці запевняють, що це ніяким чином не заважатиме, оскільки адаптивне меню розширюється, залишаючи максимальний простір для взаємодії з контентом.
Щодо автономності: до 7 годин відтворення відео на MacBook Pro 14 та до 21 годин — в MacBook Pro 16. А швидка зарядка дозволяє поновити 50% запас енергії за 30 хвилин.
MacBook Pro називають монстрами та силою професіоналів. Їх потужності дійсно дають нові можливості для дизайнерів, розробників, програмістів, фотографів. Для звичайного користування девайс надто «жирний» і обійдеться в копієчку. Ціна в штатах 2000$ за 14-дюймовий, 2500$ — за 16-дюмовий MacBook Pro в мінімальних конфігураціях (16 ГБ об’єднаної оперативної пам’яті та SSD об’ємом в 512 ГБ).
Розумні колонки HomePad mini
Під час презентації компанія анонсувала новий, більш вигідний варіант підписки на Apple Music — Voice Plan. Він коштуватиме 4,99$ замість 9,99 $. Але керувати ним можливо тільки за допомогою Siri.
І як практичне рішення для цього, Apple пропонує нам купувати розумні колонки HomePad mini. Вони достатньо компактні, лаконічного дизайну та мають широку лінійку кольорів. Щоправда, Voice Plan буде доступний не у всіх регіонах.