Що буде з TikTok?
Влітку Президент США Дональд Трамп оголосив, що готовий заблокувати популярну мережу на території держави через те, що вона «передає дані про користувачів Китаю». Водночас запобігти цьому може передпродаж прав у власність одній з американських компаній.
3 серпня Трамп дав Microsoft 45 днів на придбання американської, канадської, австралійської та новозеландської частин TikTok.
Що нам з цього?
По перше, в Штатах зосереджена основна частина аудиторії TikTok — понад 45 млн користувачів. Така угода неминуче вплине на всю мережу. Як мінімум, на взаємообмін даними та оновлення додатку.
По-друге, Instagram тестує Reels. Це новий відеорозділ та редактор в середині соцмережі, який надто схожий на TikTok. На даний час він доступний в Бразилії, Німеччині, Індії, а з серпня ще у 50+ країнах, включаючи США. Є інформація, що офіс веде переговори з популярними тіктокерами щодо підписання контрактів про перехід на Reels.
По-третє, окрім LinkedIn Microsoft не має успішних кейсів у діджитальному світі. Чи стане він третім гравцем у боротьбі разом з Facebook та Youtube, чи допоможе витіснити сильного конкурента? Слідкуємо за новинами далі.