ЯК АКТИВУВАТИ INSTAGRAM REELS

ЯК АКТИВУВАТИ INSTAGRAM REELS
5 серпня 2020 Instagram презентував нову функцію — REELS. Це відеоролики вертикального формату, тривалістю до 60 секунд. На них можна накладати ефекти та музику. REELS не зникають за добу після публікації, як Stories, а зберігаються на окремій вкладці профілю. Така собі спрощена версія Tik Tok
Після анонсу аудиторія України поділилася на дві групи: одна критикує команду Адама Моссері (Голова сервісу) за плагіат, інша — нервово чекає оновлення у своєму акаунті.
Логічне питання, звідки такий інтерес до REELS, якщо є Tik Tok, який офіційно доступний всім та має значно більший функціонал та популярність? А ще IGTV, який також дозволяє публікувати відео, навіть більшої тривалості (до 60 хв) в Instagram?
Річ у тім, що Instagram, відчуваючи посилену конкуренцію Tik Tok, бажає утримати аудиторію на своїй платформі. Тому дозволяє користувачам органічно, без бюджету на таргетовану рекламу та інфлюенсерів просуватись за допомогою REELS. Генеруючи цікавий контент, користувачі можуть отримати десятки, а то й сотні тисяч охоплень людей, які не є їх підписниками, що практично неможливо для звичайних публікацій та тим більше Stories. А в перспективі зібрати своїх фоловерів та стати блогером. Безкоштовно та швидко, як в доброму, далекому 2010 році.
Щодо REELS та IGTV — вони мають різні можливості для обміну інформацією з аудиторією.
Новий формат відео має більш творчий характер. Його можна редагувати відразу у додатку, накладати ефекти, фільтри написи. Це ідеальний інструмент для розважального та навчального контенту.
IGTV — це майданчик якісно відредагованого вмісту. Вебінари, відповіді на питання, власні фільми з субтитрами, кінореклама. Завантажувати туди варто вже відполірований матеріал, який пройшов post-production.
Якщо просто, то REELS — це відповідь Instagram на Tik Tok, а IGTV — альтернатива YouTube.
В чому проблема REELS в Україні?
Аудіо. Одна з ключових відмінностей формату — записати відео під аудіодоріжку. А в нашій країні, на жаль, є проблеми з авторськими правами. Саме тому оновлення не доступні в нашому регіоні
Що робити, якщо ж все-таки хочеться спробувати?
Крок один. Заходимо на акаунт відомого блогера чи інфлюенсера, в якого є Instagram-маска. Натискаємо спробувати.
Крок два. Якщо додаток відразу не перенаправив вас у вікно для створення REELS — відкриваємо галерею ефектів, та у верхній панелі шукаємо вкладку REELS.
Крок три. Натискаємо на REELS із маскою, та на «+», щоб створити перший ролик. Записуємо та публікуємо.
Окрім того, деякі користувачі отримали доступ до REELS, просто оновивши свою версію Instagram. Для цього заходимо в AppStore чи Google Play та в пошуку вводимо "Instagram". Натискаємо кнопку «оновити». Якщо замість неї застосунок пропонує відкрити Instagram — у вас налаштовані останні оновлення.
Даний метод — не панацея і не офіційна інструкція. Це одна з лазівок, яка допомогла деяким користувачам активувати функцію. Більшості доведеться очікувати, коли REELS офіційно прийде в Україну.